Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési Feltételek

Preambulum

A Webáruházban kötött szerződés interneten megkötött, de alá nem írt, nem írásbeli szerződésnek minősül, amelynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül.

A Webáruház használatához szükséges technikai és jogi tájékoztatást, amelyeket ezen általános szerződési feltételek nem tartalmaznak, a honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A vásárló a Webáruház használatával, illetve a Regisztrációval elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételek rendelkezéseit.

1. A Webáruház tulajdonosa (a továbbiakban: Szolgáltató):

Neve: Citera Kft.
Székhelye: 1076 Budapest, Garay tér 20. A lház. 508.
Cégjegyzékszáma: 01-09-900890

2. Logisztikai partner:

Neve: COMPLEXPRESS Logisztika Kft.
Székhelye: 1151 Budapest, Székely Elek út 13-15
E-mail-címe: info@complexpress.hu
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 203 4881, +36 30 694 2465
Szolgáltató adataira vonatkozó további tájékoztatást az Impresszum menüpont alatt talál.

3. A tárhelyszolgáltató adatai:

Neve: ShopRenter.hu Kft.
Székhelye: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Elérhetősége: info@shoprenter.hu

4. A szolgáltatás igénybevétele, a Webáruház használata:

  1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.bogyoesbabocabolt.hu weboldalon (jelen ÁSZF-ben: mint Weboldal) található elektronikus áruházon (Webáruház) keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályozza. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A felek között ezen ÁSZF alapján létrejövő szerződés nyelve a magyar.
  2. A megrendelések leadására a Webáruházban kizárólag elektronikus úton van lehetőség, interneten keresztül, a www.bogyoesbabocabolt.hu webcímen. A telefonon, telefaxon, e-mailen, postai levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogadja el, annak alapján szerződés a felek között nem jön létre.
  3. A Webáruházban a vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztráció során meg kell adni a Szolgáltató által kért adatokat, valamint egy létező e-mail-címet és egy a vásárló által szabadon meghatározott jelszót. A megrendelés teljesítéséhez, illetve a kézbesítéshez pontos adatok megadása szükséges. A Szolgáltató nem felelős a vásárló által pontatlanul közölt adatok alkalmazásából fakadó semmilyen kárért, és nem felelős a pontatlan adatszolgáltatásból fakadóan meghiúsult vagy nem teljesült ügylet ismételt megkötéséért vagy a teljesítés ismételt megkísérléséért. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor, illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak és helyesek-e. A regisztrációt követően a vásárló azonnal be tud jelentkezni a Weboldal megrendelési felületére az előzőleg megadott e-mail-címmel és jelszóval. Megrendelést kizárólag bejelentkezést követően tud a vásárló leadni. A regisztrációt követően a megadott e-mail-címre visszaigazolás érkezik, megrendelést azonban kizárólag a www.bogyoesbabocabolt.hu Webáruházon keresztül küldhet el a vásárló.

A vásárló a saját regisztrációjánál megadott adatait az “Adataim” menüpont alatti bejelentkezést követően bármikor megtekintheti, módosíthatja, valamint az egyes megrendelések leadásakor is lehetősége van arra, hogy a regisztráció során megadott adatoktól eltérő adatokkal adjon le rendelést a Szolgáltató felé.

5. A vásárlás menete:

A Webáruház termékei több szempont szerint kategorizálva kerülnek elhelyezésre a Webáruházban a könnyebb átláthatóság érdekében. A termék nevére vagy képére kattintva megjelenik annak részletes leírása. A termékeknél feltüntetett képek illusztráció jellegűek, kizárólag a vásárló tájékoztatásának céljából kerültek elhelyezésre a Weboldalon.

  1. A vásárláshoz a vásárlónak mindenek előtt be kell jelentkeznie a Weboldalra a regisztráció során megadott adataival. Amennyiben még nem regisztrált, a regisztrációra kattintva ezt megteheti.
  2. Válassza ki a kínálatból a kívánt terméket, termékeket, majd kattintson a “kosárhoz ad” gombra. Ezt minden terméknél tegye meg, amit meg kíván vásárolni.
  3. A Kosár gombra (jobb felső sarok) kattintva megjelennek azok az árucikkek, amiket megvásárlási szándékkal kiválasztott.
  4. Amennyiben a kosár tartalmával egyetért, azt meg kívánja vásárolni, úgy a “megrendelés” gombra kattintva léphet tovább.
  5. A vásárlónak minden esetben ellenőriznie szükséges a kosár tartalmát az egyes megvásárolni kívánt termékek darabszámával együtt.
  6. Amennyiben az adott, már kosárban lévő termékből több vagy kevesebb példányt kíván rendelni a vásárló, úgy azt a kosárban a példányszám növelésével vagy csökkentésével megteheti.
  7. A “megrendelés” gombra kattintás esetén, amennyiben még nincs bejelentkezve, a rendszer felkínálja a bejelentkezési lehetőséget, ha pedig még nem regisztrált a vásárló, akkor a regisztráció is elvégezhető.
  8. Az ezt követően megjelenő felületen adja meg a szállítási címet (alapértelmezettként a regisztráció során megadott szállítási címet látja).
  9. Amennyiben a vásárló számlát igényel, kérjük, azt jelölje meg, és adja meg a számlázási címet is.
  10. Következő lépésként a vásárlónak ki kell választania a fizetés módját. Részleteket a fizetési módok résznél talál.
  11. A rendelés jóváhagyása: itt láthatja a megrendelt termékeket és a pontos végösszeget, a vásárló által megadott szállítási és számlázási címet, valamint valamennyi adatot, amit a rendelés során megadott. A megrendeléshez itt megjegyzést is fűzhet, ide írhatja, ha pl. a szállítási hely speciális megközelítést igényel, ha a házba való bejutáshoz pl. kaputelefon használata szükséges. A rendelés véglegesítése a “megrendelés jóváhagyása” gombra kattintással történik. A sikeres rendelést a honlap jelzi a vásárlónak, de a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint erről automatikusan generált e-mail-üzenetben is visszaigazolást kap a vásárló.

6. A szerződés létrejötte

A szerződést a Webáruházban kizárólag magyar nyelven lehet kötni.

Amennyiben a vásárló az online megrendelési folyamatot a Szolgáltató által a megrendelési folyamatban kért adatok megadásával véglegesítette, és a megrendelést jóváhagyta, azaz a “megrendelés jóváhagyása” gombra kattintott, valamint kipipálta a megrendelés jóváhagyásához szükséges azon jelölőnégyzeteket, amelyek a jelen ÁSZF elfogadására vonatkozó szándék kifejezését jelölik, akkor a vásárló megrendelést ad le, amely vételi ajánlatnak minősül. A vásárló által elküldött megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezését követő legkésőbb 48 órán belül a Szolgáltató automatikusan generált e-mail-üzenetben igazolja vissza a vásárlónak a megrendelés, azaz a vételi ajánlat tartalmát. Ezen e-mail kizárólag azt a célt szolgálja, hogy a Szolgáltató automatikusan, e-mail formájában megerősítse a vásárló felé, hogy a Szolgáltató megkapta a vásárló által elküldött megrendelést, azaz vételi ajánlatot, és az milyen tartalommal érkezett be a Szolgáltatóhoz. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, a termékek megnevezését és darabszámát, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazoló e-mail a fenti határidőben nem érkezik meg a vásárló által megadott e-mail-címre, úgy a vásárló a határidő lejártával mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

A Szolgáltató a vásárló vételi ajánlatát külön elfogadó e-mail megküldése útján fogadja el. A szerződés a vételi ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre a felek között, és nem a megrendelés visszaigazolásáról szóló automatikusan generált e-mail megküldésével. A Szolgáltatónak jogában áll a megrendelés leadásától számított 72 órán belül visszautasítani a vételi ajánlatot. E körben a Szolgáltatót indoklási kötelezettség nem terheli, és a visszautasítási jog gyakorlásának nem korlátja, hogy ezt megelőzően a vásárló megkapta a megrendelés részleteit tartalmazó automatikusan generált e-mail-üzenetet.

Minden önállóan leadott megrendelés önálló áruszállításra vonatkozó szerződés megkötését jelenti. A szolgáltató nem köteles az azonos vásárló által leadott megrendeléseket összekapcsolni, így a vásárlónak figyelemmel kell lennie arra, hogy minden leadott megrendelés külön költségviselési kötelezettséget keletkeztet a vásárló oldalán mind a termékek árát, mind pedig a szállítási költséget és az egyéb, a Weboldalon közzétett költségeket illetően.

Amennyiben az automatikusan generált visszaigazoló e-mailben szereplő adatokban hibát észlel a vásárló, azt az e-mail kézhezvételét követő 1 munkanapon belül köteles a Szolgáltatónak jelezni.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

7. Termékek leírása

A Szolgáltató megtesz minden tőle telhetőt annak érdekében, hogy a Weboldalon megjelenő adatok (termékek, azok ára, elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabban kerüljenek feltüntetésre a Weboldalon. A Szolgáltató mindent megtesz azért is, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül a vásárlónak kézbesítse, valamint azért, hogy a Weboldalon megjelenő készletinformációk mindig aktuálisak legyenek. A nyilvánvalóan téves, bármilyen rendszerhibából vagy dolgozói mulasztásból fakadó nulla vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak, kivéve, ha azt promóció keretében biztosítja a Szolgáltató, vagy ajándékterméknek minősül, ezt a tényt azonban a Szolgáltató minden esetben feltünteti az ilyen vételárral megjelölt termékek mellett. Amennyiben ilyen információ nem jelenik meg, úgy azt kell feltételezni, hogy a Weboldalon megjelenő információ téves, és joghatás kiváltására alkalmatlan tartalommal bír. Amennyiben a megrendeléssel érintett termék nem áll már rendelkezésre, és azt a Szolgáltató beszerezni sem tudja, úgy arról a tényről a Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatást küld a vásárlónak, és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket a további vásárlói oldalon felmerülő költségek nélkül haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a vásárlónak.

8. Elállási jog

A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indokolás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (azaz a termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló az elállási jogát az erre vonatkozó kifejezett és egyértelmű nyilatkozat útján vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Az elállással kapcsolatos szabályokról az alábbiakban adunk tájékoztatást:

Az elállási/felmondási határidő 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató címére.

Ebből a célból felhasználhatja a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet mellékletében foglalt elállási/felmondási nyilatkozatmintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Az elállási/felmondási határidő

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén: a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

Több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

Termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.

Ön internetes oldalunkon is [www.bogyoesbabocabolt.hu] kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozatmintát, vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

9. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról

Kellékszavatosság

A megrendelt termékek hibája esetén a vásárló a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben.

Ön választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Kellékszavatosság helyett a vásárló a gyártóval vagy a forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Amennyiben Weboldalunkról a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikket vásárolt, ez esetben az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. Ezen igények iránti jogosultsága a vásárlót akkor illeti meg, ha e kormányrendelet értelmében fogyasztónak minősül.

A Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

10. Termékár és szállítási feltételek

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót, és magyar forintban értendőek. A termékek vételára a szállítási költséget nem tartalmazza. Az ár a megrendeléskor érvényes ár.

A kiszállítás kizárólag Magyarország területén történik.

A szállítási határidőről a mindenkori megrendelési folyamat során tájékoztatja Önt a Szolgáltató. Amennyiben az ott megadott szállítási határidő nem tartható be, a Szolgáltató elektronikus üzenetben tájékoztatja a vásárlót a tényről és a várható szállítási határidőről.

A megrendelt termékek átvételére a következő módokon van lehetőség:

  1. Futárszolgálat útján történő kézbesítés
  2. Átvétel PostaPonton vagy csomagautomatában

A Szolgáltató az egyes termékek várható szállítási idejét a termék mellett feltünteti. Az 1-3 napos szállítási határidőt azon termékekre tudja vállalni a Szolgáltató, amelyeket saját készletén tart. A várható szállítási határidő tájékoztató jellegű, amennyiben azt a Szolgáltató nem tudja betartani, úgy arról tájékoztatja a vásárlót.

A szállítási költségek a megrendelt termékek értékétől és az átvétel módjától függnek. A szállítási költségek az egyes szállítási módozatok alapján a következőképpen alakulnak:

Áru összértéke Házhozszállítás PostaPont, csomagautomata
1.500-9.999,- Ft 1.190,-Ft 1.190,-Ft
10.000- Ft-tól ingyenes ingyenes

A minimális rendelési érték: 1.500,- Ft.

a) Futárszolgálat igénybevétele

Futárszolgálat útján történő kézbesítés esetén a Szolgáltató szerződéses partnerén, a COMPLEXPRESS Logiszitka Kft-n keresztül fuvarozza házhoz a vásárló által megjelölt címre a vásárló által megrendelt termékeket.

A futárszolgálat hétköznap munkaidőben (8-17 óra között) szállítja ki a megrendelt termékeket. Amennyiben a futárszolgálat lehetővé teszi a velük való kapcsolattartást, úgy arról a vásárlót a Szolgáltató értesíti.

Házhozszállítással történő rendelés esetén átvételkor a termékeknek a futártól való átvételével, illetőleg az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termékek minőségi és mennyiségi átvétele történik meg, amelyet követően a Szolgáltatónak mennyiségi és minőségi reklamációt az alábbiak szerint nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával a vásárló elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát tekintve sértetlen, és megfelel a megrendelésben foglaltaknak. Ezen mennyiségi és minőségi átvétel kizárólag a csomag hiánytalan tartalmára, valamint a csomagolás és a termékek sértetlenségére vonatkozik. Amennyiben a csomagolásban vagy a termékeken sérülést tapasztalna a vásárló, úgy az átvétel során a sérülésről a futárszolgálatot haladéktalanul értesítenie kell a helyszínen, és jegyzőkönyv felvételét kell kérni. A jegyzőkönyvben rögzíteni kell a sérülés jellegét, a sérült termék megnevezését, fajtáját, illetőleg az észlelés körülményeit. A Szolgáltató jegyzőkönyv hiányában a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni nem tudja. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét a szolgáltató díjmentesen biztosítja.

b) PostaPontokra történő szállítás

A PostaPont egy egyedülállóan kiterjedt, országos csomagátvételi lehetőség. A csomagok átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. A megrendelő a rendelés során PostaPonti átvételt választ, a számára legjobban elérhető PostaPontot egy legördülő listából választhatja ki. A postára szállított csomagok átvételére 10 munkanapja van a címzettnek. A csomagátvételhez igazolvány vagy az elektronikus értesítés bemutatása szükséges.

Ha a megrendelő a csomagautomatát választja, a logisztikai partner eljuttatja a csomagot a kiválasztott automatába. A címzett SMS-ben kap tájékoztatást a küldemény megérkezéséről és az átvételhez szükséges azonosítókódról. A csomagautomatánál a Csomagom érkezett gombra kell kattintani, majd az érintőképernyőn meg kell adni a telefonszámot és az sms-ben kapott átvételi kódot. A helyes kód megadása után kinyílik a küldeményt tartalmazó rekesz. Az üzenet érkezésétől számított 2 napon belül, a legtöbb automatánál a nap 24 órájában átvehető a csomag.

Ha a csomagautomatára címzett küldemény automatába történő elhelyezése akadályba ütközik, a posta sms-ben, emailben vagy telefonon tájékoztatást ad a csomag elhelyezéséről.

Részszállítás

A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót, aki azt kifejezetten tudomásul veszi, hogy amennyiben egyszerre több szállítási határidejű terméket vásárol a Weboldalon, a szállítási határidő minden esetben a magasabb szállítási határidő figyelembevételével történik a teljes megrendelésre.

11. Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig a megrendelt áru a Citera Kft. tulajdonát képezi, a tulajdonjog a vételár kifizetésével száll át a vásárlóra. Ha a termékek a vételár teljes kifizetését megelőzően kerülnek bármely okból a vásárló birtokába, a vásárló felelősséggel tartozik a termékek tekintetében bekövetkezett valamennyi kár vonatkozásában.

12. Felelősség

A Szolgáltató nem felelős azokért a károkért, amelyek olyan működési hiba esetén lépnek fel, amely meggátolja a vásárlót abban, hogy csatlakozzon a www.bogyoesbabocabolt.hu weboldalra, ott megrendelést adjon le. A Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárló számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásáért, vagy az internet-csatlakozás megszakadása miatt a vásárlónál keletkezett károkért.

A Szolgáltató a www.bogyoesbabocabolt.hu webáruházban található valamennyi információt jóhiszeműen helyezte el a weboldalon, és ezen információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A vásárló a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára és felelősségére használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő semmilyen jellegű kárért. A Weboldal mint szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és tevékenységéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A vásárlók által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. Az internet globális jellege miatt a vásárló elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a vásárlót terheli a felelősség. Amennyiben a vásárló a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak.

13. Szerzői jogok

A www.bogyoesbabocabolt.hu webáruház teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A Weboldal teljes tartalma az 1999. évi LXXXVI. törvény (a szerzői jogról) és a 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó paragrafusai alapján szerzői jogvédelem alatt áll, annak másolása, terjesztése és bárminemű továbbadása nem megengedett a Tulajdonos írásos hozzájárulása nélkül. A Bogyó és Babóca sorozat a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyoltalmát élvezi.

14. Fizetés és kedvezmények

A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásából adódó károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásából származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja, és lehetőségeihez mérten kezeli.

Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése: amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás árát meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban (e-mailben: ugyfelszolgalat@complexpress.hu) a Szolgáltató felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja, és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi a túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a Vásárlót (a tranzakcióban megadott e-mail-címen) írásban tájékoztatja. Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás áránál kevesebb összeg kifizetését kezdeményezte, a Szolgáltató írásban (a tranzakcióban megadott e-mail-címen) értesíti a Vásárlót az észlelt különbözet tényéről, a követelt összeg nagyságáról és az összeg kiegyenlítésének módjairól. Amennyiben a követelt összeg kiegyenlítése 8 napon belül nem történik meg a Vásárló részéről, úgy az igényelt szolgáltatás teljesítésétől a Szolgáltató eláll, a már befizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja.

a) Fizetés a helyszínen

Házhoz szállítás esetén: megrendelését az átvételkor kizárólag készpénzben tudja kifizetni a futárnak, az utánvét költségei a vásárlót terhelik. A futárszolgálat bankkártya elfogadására lehetőséget biztosítani nem tud.

b) Online bankkártyás fizetés

A vásárlónak lehetősége van a termékek ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával a megrendeléskor kifizetni. A rendelési folyamat lezárultát követően az online bankkártyás fizetés érdekében a Szolgáltató átirányítja a vásárlót a Borgun weboldalára, ahol a bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak minősített, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizetheti ki bankkártyával a termékek ellenértékét. Az online banki fizetés sikeres lebonyolítása érdekében a szolgáltató bank weboldalán található űrlapot kell helyesen kitölteni. A bank tájékoztatást ad a fizetés sikerességéről vagy sikertelenségéről. Amennyiben online fizetéssel kapcsolatos kérdése, észrevétele van, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot.

Az elfogadható bankkártyatípusok: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron.

A bankkártyás fizetési ellenérték Forint devizanem alapon kerül teljesítésre.

d) Banki átutalás

A vásárlónak lehetősége van bankján keresztül, átutalással fizetni. Számlaszám: Citera Kft., K&H Bank 10405004-50526853-66711003

15. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételek valamennyi módosítása attól a naptól hatályos, amikor azt közzétették a www.bogyoesbabocabolt.hu weboldalon, és a hatályba lépést követően megkötött ügyletekre kell alkalmazni.